鐵人笑話-I'm a Triathlete

A man was out jogging in the forest one day when a frog called out to him and said, "If you kiss me I'll turn into a beautiful princess." 

有一天,有個男人在森林裡面慢跑的時候遇到一隻會說話的青蛙,青蛙跟他說:假如你親我的話我會變成一個美麗的公主。

He bent over, picked up the frog, and put it in his pocket. 

他彎下腰,將青蛙放進自己的口袋中。

The frog spoke up again and said, "If you kiss me and turn me back into a beautiful princess, I will tell everyone how smart and brave you are and how you are my hero." 

青蛙又向他說:假如你把我變回美麗的公主,我會跟大家說你是個有智慧並且勇敢的人並且是我的英雄。

The man took the frog out of his pocket, smiled at it, and returned it to his pocket. 

這男人將青蛙從口袋中拿出來看了看,並且對它微笑之後又放進口袋。

The frog spoke up again and said, "If you kiss me and turn me back into a beautiful princess, I'll stay with you for a year and do ANYTHING you want." 

青蛙又向他說:你如果親我,讓我變回公主,我會在你身邊一整年,並且隨便你想怎麼樣!
Again the man took the frog out of his pocket, smiled at it, and put it back into his pocket. 

再一次,這男人將青蛙從口袋中拿出來看了看,並且對它微笑之後又放進口袋。

Finally the frog asked, "What's the matter? I've told you I'm a beautiful princess that I'll stay with you for a year and do anything you want. Why won't you kiss me?" 

最後,青蛙問他:你是怎樣? 我都跟你說我是個美麗的公主而且會和你再一起一整年而且隨便你要怎樣了,為什麼還不親我。





The man replied, "Look, I'm a Triathlete. I don't have time for a girlfriend, but a talking frog is cool."

這男人回答:嘿,我是鐵人!我沒有時間交女朋友!但是和一隻會說話的青蛙說話很酷!

arrow
arrow
    全站熱搜

    張 道義 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()