國片海角七號一開頭的片頭曲~
再范逸臣砸完吉他後~
騎車穿梭西門町時的背景音樂~~

真低蠻好聽的~~
^^
來欣賞一下吧~~
以下為歌詞~~

歌名 Don't wanna

A
So many time I've tired
Put in my heart and soul
Never good enough for you
I'm sick of all your lies
It's time to realize
I'm better off without you

B
Don't wanna be a fool and a slave
To satisfy your needs
Not wanna waste my time and my life
To settle in your dreams

C
Your said it's over
It's never over
Tt's time for something new
I tried so hard
To get this over
To follow something new

很多次
我全心全意的投入
你卻從不覺得足夠
我厭倦了你的欺騙
是時候領悟
沒有你我會更好

不想再像個傻子和奴隸一樣
去滿足你的要求
不想再浪費我的時間和生命
在你的夢中被你安排著

你說這已經結束
這從未結束
是時候有新的開始
我努力的嘗試結束這一切
去追尋新的開始
arrow
arrow
    全站熱搜

    張 道義 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()